dlaczego grafika jest lepsza niż tekst?

Dlaczego grafika jest lepsza niż tekst?

W morzu informacji, które zalewają nas każdego dnia treści wizualne (visual content) są niezbędne do przetworzenia, ale też przebicia się do naszych docelowych odbiorców. Spowodowane jest to głównie przez uwarunkowania naszego mózgu, który dużo lepiej radzi sobie z treściami w formie pojedynczych symboli niż zlepku wielu symboli w postaci tekstu.

Continue Reading
rebranding

7 powodów, dla których warto przeprowadzić rebranding

Rebranding to naprawdę duże wyzwanie, które wymaga zdecydowania i poświęcenia. To nie jest jedynie zmiana logo, ale proces transformacji wszystkich elementów marki takich jak oferowanych produktów lub usług, komunikacji, czy identyfikacji wizualnej. Jest to proces długotrwały i często dość kosztowny dlatego warto dobrze przemyśleć decyzję czy warto inwestować swój czas i fundusze w kompleksowy rebranding.

Continue Reading
tożsamość marki, wizerunek marki, sukces marki

Jak zbudować silny wizerunek marki w oparciu o jej tożsamość?

Czy nurtowało Cię kiedyś pytanie “Co takiego zrobił Steve Jobs, że jego firma odniosła tak wielki sukces?”. Albo czy nie wydało Ci się dziwne, że sięgając w sklepie po colę Twój umysł w jednej sekundzie wybierał właśnie “Coca-colę”? Bez tożsamości każda rzecz, czy usługa jest zwyczajnym, niczym nie wyróżniającym się produktem. Dopiero, gdy nadamy mu tożsamość – wtedy staje się marką. Twórcy marki Apple, czy Coca-cola coś o tym wiedzieli 🙂

Continue Reading

Twoja marka jak pierwsza randka – 5 filarów sukcesu

Przypomnij sobie swoją pierwszą randkę. Najprawdopodobniej przygotowania pochłonęły Ci pół dnia, stres pomieszany z podekscytowaniem co chwila dawał o sobie znać, a w głowie pojawiały Ci się przeróżne scenariusze co mogłoby się wydarzyć na tym wyjątkowym spotkaniu.

To wszystko jest całkiem normalne – to emocje 🙂

A teraz wyobraź sobie randkę, na którą wkraczasz z niezwykłą pewnością siebie, nie masz w głowie tysiąca scenariuszy, ale traktujesz to spotkanie jako szansę na poznanie fajnej osoby i co najważniejsze – pozwalasz się poznać, oczywiście od jak najlepszej strony, ale zachowując przy tym naturalność i autentyczność.

Continue Reading

Organizacja pracy – najczęstsze wymówki freelancera

Zaczynając pracę freelancera byłam absolutnie podekscytowana myślą, że w końcu będę robić tylko super projekty i że kasa będzie do mnie sama spływać. Już mniej ekscytującym było to, kiedy sobie uświadomiłam, że zwykły dzień freelancera składa się mniej więcej z 30% kreatywnej pracy, a 70% to głównie “ogarnianie biznesu”.

Continue Reading