CO MOGĘ CI ZAOFEROWAĆ?

Wierzę, że atrakcyjny dizajn może wynieść markę na wyższy poziom i jednocześnie zapewnić jej większe zyski. Dlatego pracuję nad wizerunkiem marki w taki sposób, aby był spójny, czytelny i atrakcyjny dla odbiorcy. Tylko w ten sposób można zbudować markę, która wyróżni się na tle konkurencji.

CO MOGĘ CI ZAOFEROWAĆ?

Wierzę, że atrakcyjny dizajn może wynieść markę na wyższy poziom i jednocześnie zapewnić jej większe zyski. Dlatego pracuję nad wizerunkiem marki w taki sposób, aby był spójny, czytelny i atrakcyjny dla odbiorcy. Tylko w ten sposób można zbudować markę, która wyróżni się na tle konkurencji.

OFERTA WSPÓŁPRACY

identyfikacja wizualna2

IDENTYFIKACJA
WIZUALNA

Samo logo jest bezużyteczne. Jeśli chcesz, aby wizerunek Twojej marki przyciągał więcej odbiorców musisz zadbać każdy najdrobniejszy szczegół Twojej identyfikacji wizualnej.

BLOG/STRONA
INTERNETOWA

Blog lub strona są wizytówką Twojej marki. Ważne, aby oprócz ładnego wyglądu Twój odbiorca mógł się z łatwością po niej poruszać i szybko znaleźć to, co go najbardziej interesuje.

DODATKOWE ELEMENTY WIZUALNE

Dbałość o szczegóły jest w biznesie niezwykle ważna. Nigdy nie wiesz kiedy Twoja piękna wizytówka, czy grafika na Facebook’u zainteresuje nowego klienta.

POBIERZ SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ W PDF

PROCES PROJEKTOWY

Zadanie dla Ciebie

Na początku naszej współpracy poproszę Cię o przerobienie zeszytu ćwiczeń przygotowującego do procesu projektowego. Będzie on składał się z pytań dotyczących różnych działów istotnych przy budowaniu spójnego i atrakcyjnego wizerunku marki.

Dodatkowo poproszę Cię o sięgnięcie do swoich pragnień i marzeń i stworzenie prywatnej tablicy na Pinterest. Będzie to miejsce, w którym znajdzie się wszystko, co Ci się podoba i co pragniesz, aby było inspiracją przy budowaniu wizerunku Twojej marki.

01

Strategia

Na podstawie wytycznych z zeszytu ćwiczeń oraz wybranego pakietu przygotowuję sprecyzowaną i przejrzystą strategię wizualną dopasowaną do Twoich oczekiwań. Chciałabym spotkać się z Tobą osobiście (lub chociaż na Skype), aby móc zdefiniować założenia oraz cele projektowe. Na spotkaniu ustalamy też kroki i czas niezbędny do osiągnięcia wspólnie wyznaczonych celów.

Na tym etapie domykamy też kwestie formalne – podpisujemy umowę, rozliczamy się z zadatku na inwestycję.

02

Projektowanie

To jest moje pole do popisu 🙂 Kiedy już mam zebrane wszelkie informacje i wyznaczone cele uruchamiam moją machinę kreatywności i zaczynam pracę nad konkretnym projektem. Nie zapominam jednak o tym, że jesteś teraz częścią mojego zespołu. Dlatego też na tym etapie konsultuję z Tobą szkice oraz kierunki i wspólnie ustalamy, jak osiągnąć zdefiniowany cel. Daje nam to gwarancję, że filozofia marki zostanie precyzyjnie przełożona na język wizualny projektu.

03

Finalizacja

Jest to moment, gdy nasze wspólne wysiłki są wcielane w życie. Jestem bardzo przywiązana do jakości i detalu, dlatego też pakiet, który otrzymujesz jest najwyższej jakości! Przygotowuję dla Ciebie ostateczne pliki projektów, zgodnie z ustaleniami i wybranym pakietem. Po otrzymaniu ostatecznej płatności całość przesyłam Ci drogą mailową, a gdy istnieje taka potrzeba kontaktuje się również z drukarnią w celu ustalenia szczegółów druku oraz wysyłki paczki pod Twój adres.

04

Celebracja

Hura! Teraz zostało już tylko świętowanie wspólnego sukcesu! Twoja firma zaczyna całkiem nowy rozdział. Warto się podzielić tą dobrą informacją z całym światem. Z przyjemnością Ci w tym pomogę umieszczając metamorfozę Twojej marki na mojej stronie. Powodzenia!

05

POBIERZ DARMOWY ZESZYT ĆWICZEŃ
DO 7-DNIOWEGO WYZWANIA
„WYKREUJ MARKĘ SWOICH MARZEŃ!”